• About us
    • Алсын хараа
    • Эрхэм зорилго
    • Үнэт зүйлс
    • Үүсгэн байгуулагчид
    • Менежментийн баг
    • Түнш байгууллагууд
    • Хамтран ажиллагчид
  • Shinech media
    • Шинэч сэтгүүл
    • Монголчууд Америкт
    • Монгол хүн Монголын баялаг
    • Монгол хүний үнэ цэнэ
    • "Хөгжлийн замаар" ТВ-ийн цуврал
  • Management travel
    • АНУ
    • Европын орнууд
    • Азийн орнууд
  • Education
    • Монгол хэл
    • Англи хэл
    • Хувь хүний хөгжил
    • Хүүхдийн ур чадвар
    • Харилцагчийн үйлчилгээ
    • Бизнес
  • Contact us
    • Бидэнтэй холбоо барих
  • About us
    • Алсын хараа
    • Эрхэм зорилго
    • Үнэт зүйлс
    • Үүсгэн байгуулагчид
    • Менежментийн баг
    • Түнш байгууллагууд
    • Хамтран ажиллагчид
  • Shinech media
    • Шинэч сэтгүүл
    • Монголчууд Америкт
    • Монгол хүн Монголын баялаг
    • Монгол хүний үнэ цэнэ
    • "Хөгжлийн замаар" ТВ-ийн цуврал
  • Management travel
    • АНУ
    • Европын орнууд
    • Азийн орнууд
  • Education
    • Монгол хэл
    • Англи хэл
    • Хувь хүний хөгжил
    • Хүүхдийн ур чадвар
    • Харилцагчийн үйлчилгээ
    • Бизнес
  • Contact us
    • Бидэнтэй холбоо барих
  • Нүүр
  • About us
    • Алсын хараа
    • Эрхэм зорилго
    • Үнэт зүйлс
    • Үүсгэн байгуулагчид
    • Менежментийн баг
    • Түнш байгууллагууд
    • Хамтран ажиллагчид
  • Shinech media
    • Шинэч сэтгүүл
    • Монголчууд Америкт
    • Монгол хүн Монголын баялаг
    • Монгол хүний үнэ цэнэ
    • "Хөгжлийн замаар" ТВ-ийн цуврал
  • Management travel
    • АНУ
    • Европын орнууд
    • Азийн орнууд
  • Education
    • Монгол хэл
    • Англи хэл
    • Хувь хүний хөгжил
    • Хүүхдийн ур чадвар
    • Харилцагчийн үйлчилгээ
    • Бизнес
  • Contact us
    • Бидэнтэй холбоо барих
  • Харилцагчийн үйлчилгээ
  • Бухимдсан харилцагчийн гомдол саналыг хэрхэн барагдуулах вэ?

Бухимдсан харилцагчийн гомдол саналыг хэрхэн барагдуулах вэ?

  • 2017.12.20
  • 1069 үзсэн

Хялбархан шийдвэрлэж, тодорхойлж болох энгийн бэрхшээлтэй тулгарсан харилцагчийн санал гомдлыг шийдвэрлэх хамгийн амархан билээ. Ийм гомдлыг бид энгийн аргаар шийдвэрлэж болно. Үүний тулд дараах аргуудыг ашиглаарай.

1. Анхаарлаа хандуулах. Харилцагчаас гомдол ирэх үед туслахад бэлэн байгаагаа ойлгуул. Харилцагчид тулгарсан асуудлыг ойлгохын тулд асуулт асуу. Бас гомдол гаргаж байгаа харилцагчийг байцааж байгаа мэт бус харин тулгарсан асуудлыг аль болох зөвөөр шийдэх арга замыг эрэлхийлж байгаагаа ойлгуул.

2. Хариуцлага хүлээх. Асуудлын учир шалтгааныг ялгаж салгасан хойноо харилцагчид хүндрэл учруулсанд хүлцэл өчиж хариуцлага хүлээх ёстойгоо илэрхийл. Асуудал танаас үүссэн үгүй нь хамаагүй та бол байгууллагынхаа төлөөлөгч шүү дээ. Сэтгэл дундуур харилцагчаас уучлалт гуйснаар уур амьсгал дээрдэнэ. Мөн учирсан хэрэгт хариуцлага хүлээснээр харилцагчийн танд болон танай байгууллагад итгэх итгэлийг ахин олж авахад бэлэн буйг харуулна.

3. Гомдол барагдуулах эсвэл сонголт үлдээх. Харилцагчийн гомдлыг тэр даруй барагдуулж өгөх нь чухал ба ингэснээр харилцагч эргээд сэтгэл хангалуун үлдэнэ. Эсвэл танд харилцагчийн гомдлыг барагдуулахын тулд удирдах ажилтантай заавал зөвлөлдөх хэрэгтэй байж болох юм. Ямар ч тохиолдолд харилцагчид асуудлыг шийдвэрлэх арга болон сонголтыг санал болгож, сонголт хийх эрхийг харилцагчид үлдээ. Дараа нь харилцагчид уг асуудлаар хандсанд талархал илэрхийл. Харилцагчийн гомдлыг барагдуулах нь таны үзүүлж буй үйлчилгээний нэг хэсэг билээ.

4. Өөрийгөө болон байгууллагаа хамгаалсан байр сууринаас бүү ханд.Үүний оронд тухайн харилцагчийг сайтар ойлгож байгаагаа илэрхийл. Таны буруу биш байлаа ч шууд хамгаалалт хийхээсээ өмнө анхааралтай сонсож, харилцагчийг тайвширсны дараа учир шалтгааныг тайлбарлаж өгөх хэрэгтэй.

5. Хэрэгтэй үед тусламж хүс. Харилцагчийг сэтгэл хангалуун байлгахын тулд гомдлыг барагдуул эсвэл ямар хэлбэрээр гомдлоо барагдуулахыг санал болго. Ширүүхэн дайралтанд хурдан хариу хэлэх гэж яарах хэрэггүй. Ингэснээр та өөрийгөө хамгаалж байгаа мэт харагдах ба асуудлыг шийдэхийн оронд хэн буруутайг эрэх болно. Хэрэгтэй үед тусламж хүс. Танд удирдлагын өмнөөс хариулах эрх байхгүй шүү дээ.

Муу үйлчилгээ аваад гомдол гаргаагүй харилцагчид танайхаар ахиж үйлчлүүлэхгүй бас танд алдаагаа засах боломж ч гарахгүй. Гомдол гаргаснаар танд асуудлыг шийдэж, алдаагаа засах боломж олгож байгаа юм. Гомдлыг барагдуулснаар та байнгын үйлчлүүлэгчээ алдахгүй.

Вашингтоны судалгааны байгууллагын хийсэн судалгаагаар сэтгэл дундуур үйлчлүүлэгчдийн ердөө дөрөвхөн хувь нь гомдол мэдүүлдгийг тогтоосон байна. Үлдсэн 96 хувь нь яадаг вэ?

Тэд олон арван хүнд муу үйлчилгээний тухай ярьдаг. Энэ нь танай үйл ажиллагаанд тун сөргөөр нөлөөлж мэдэх юм. Тиймээс танай алдаа дутагдлыг хөндөж байгаа энэ хэдхэн тооны харилцагчдад та гол анхаарлаа хандуулах ёстой юм. Та дотроо өөрийгөө зоригжуулж сураарай.

Өдөр бүр та өөртөө магтаалын үг хэлж бай. Гомдол гаргаж байгаа харилцагчид танд хувь хүн талаас тань уурлаагүй шүү дээ. Харин харилцагчид тань хүртэх ёстой бараа үйлчилгээг л аваагүйдээ бухимдсан. Бас харилцагчид маань бидэн дээр ирж гомдол гаргаснаараа харин ч бидэнд тусалж байна. Хэрвээ бид алдаа дутагдлаа мэдээгүй өнгөрсөн бол дутагдалаа засч чадахгүй. Энэ л бидний бизнест муу нөлөөтэй.

Хэцүү харилцагчдын эвийг олохын тулд хурдан сэтгэх хэрэгтэй.

1. Эхлээд харилцагч бүртэй эелдэг харьцахаа мартаж болохгүй.

2. Анхааралтай сонсоод асуулт асуу.

3. Бухимдлыг намжаа.

4. Гомдлыг барагдуул. Төвөг удсанд уучлалт гуй.

5. Биеэ барьж тус асуудлаар танд хандсанд талархал илэрхийл. Гомдол хүлээж авч, хэцүү харилцагчтай харьцаж сурснаар та болон танай байгууллагад олон талаар ашигтай. Та өөртөө болон ажилдаа сэтгэл хангалуун байх болно. Мөн танай харилцагч таны болон байгууллагын чинь талаар магтах болно. Энэ бол байгууллагад нэн тустай аман сурталчилгаа юм шүү дээ. Харилцагчийн гомдлыг хүлээж авч сурах нь амжилтын үндэс юм.

  •         Дараагийн нийтлэл
  • Өмнөх нийтлэл        
  • Их үзсэн
  • Сүүлд нэмэгдсэн
Шилдэг баг хэрхэн ажилладаг вэ?
Шилдэг баг хэрхэн ажилладаг вэ?
2019.02.16
Монгол цагаан идээ болон хоолны соёлыг Америк оронд хөгжүүлж яваа С.Оюунгэрэл \Сан-Франциско\
Монгол цагаан идээ болон хоолны соёлыг Америк оронд хөгжүүлж яваа С.Оюунгэрэл \Сан-Франциско\
2019.02.15
Бизнес эрхлэгч Ж.Дамдинхүү, Б.Оюунсүрэн \Сан-Франциско\
Бизнес эрхлэгч Ж.Дамдинхүү, Б.Оюунсүрэн \Сан-Франциско\
2019.02.15
“Heavenly Bistro” хоолны газрын эзэн С.Тамир
“Heavenly Bistro” хоолны газрын эзэн С.Тамир
2019.02.15
Хүүхдийн хөгжил төлөвшлийн талаар Д.Долгорсүрэнтэй ярилцав \Сан-Франциско\
Хүүхдийн хөгжил төлөвшлийн талаар Д.Долгорсүрэнтэй ярилцав \Сан-Франциско\
2019.02.15
Хими цэвэрлэгээний үйлдвэрлэл, түгээлтийн бизнес эрхлэгч Ч.Эрдэнэбаатар, Д.Мядагмаа \Сан-Франциско\
Хими цэвэрлэгээний үйлдвэрлэл, түгээлтийн бизнес эрхлэгч Ч.Эрдэнэбаатар, Д.Мядагмаа \Сан-Франциско\
2019.02.15
“Isshin” нэртэй Япон рестораны эзэн Ц.Цог, М.Ариунжаргал \Сан-Франциско\
“Isshin” нэртэй Япон рестораны эзэн Ц.Цог, М.Ариунжаргал \Сан-Франциско\
2019.02.15
Бэй Ариагийн Монголчуудын Холбооны удирдлагын зөвлөлийн гишүүн Ю.Ариунзаяат
Бэй Ариагийн Монголчуудын Холбооны удирдлагын зөвлөлийн гишүүн Ю.Ариунзаяат
2019.02.15
"Метавайс" компанийн ерөнхий захирал Б.Буяндэлгэр \Сан-Франциско\
"Метавайс" компанийн ерөнхий захирал Б.Буяндэлгэр \Сан-Франциско\
2019.02.15
Google-ийн програмист Б.Баттулга
Google-ийн програмист Б.Баттулга
2019.02.15
Монгол хүн Монголын баялаг
Монгол хүн Монголын баялаг
2019.02.15
АНУ-д амьдардаг Монгол реппер Тулгат
АНУ-д амьдардаг Монгол реппер Тулгат
2019.02.13
Амжилтанд хүрэх 21 алхам \1-р хэсэг\
Амжилтанд хүрэх 21 алхам \1-р хэсэг\
2019.02.12
Ажилтнуудаа хэрхэн идэвхжүүлэх вэ?
Ажилтнуудаа хэрхэн идэвхжүүлэх вэ?
2019.02.12
Өөртөө хэрхэн итгэлтэй байх вэ?
Өөртөө хэрхэн итгэлтэй байх вэ?
2019.02.12
Такси үйлчилгээ \Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг\
Такси үйлчилгээ \Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг\
2019.02.12
Зам дагуух үйлчилгээ \Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг\
Зам дагуух үйлчилгээ \Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг\
2019.02.12
Төсөл хэрхэн бичих вэ?
Төсөл хэрхэн бичих вэ?
2019.02.11
АНУ-ын "News corporation"-ийн зүүн эргийн санхүүгийн албаны дарга Б.Мөнхням: Би хоёр туслахтай хэдий ч тэднээр хэзээ ч цай зөөлгөж байгаагүй
АНУ-ын "News corporation"-ийн зүүн эргийн санхүүгийн албаны дарга Б.Мөнхням: Би хоёр туслахтай хэдий ч тэднээр хэзээ ч цай зөөлгөж байгаагүй
2019.01.31
УДЭТ-ын балетчин Э.Бэхтулга, Т.Энх-Уянга нартай хийсэн ярилцлага
УДЭТ-ын балетчин Э.Бэхтулга, Т.Энх-Уянга нартай хийсэн ярилцлага
2019.01.28
МУГЖ, УДЭТ-ын гоцлол балетчин О.Анужинтай хийсэн ярилцлага
МУГЖ, УДЭТ-ын гоцлол балетчин О.Анужинтай хийсэн ярилцлага
2019.01.28
Чөлөөт цаг \Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг\
Чөлөөт цаг \Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг\
2019.01.27
Жижиг дунд бизнес, 2-р хэсэг \Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг\
Жижиг дунд бизнес, 2-р хэсэг \Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг\
2019.01.27
Бидэнтэй холбоо барих
Бидэнтэй холбоо барих
2019.01.25
Бидний үнэт зүйлс
Бидний үнэт зүйлс
2019.01.25
Бидний эрхэм зорилго
Бидний эрхэм зорилго
2019.01.25
Бидний алсын хараа
Бидний алсын хараа
2019.01.25
АНУ-ын ЖДБ-ийн туршлага /Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг/
АНУ-ын ЖДБ-ийн туршлага /Хөгжлийн замаар нэвтрүүлэг/
2018.01.31
Нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр бизнес хийх гэж байна уу?
Нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр бизнес хийх гэж байна уу?
2018.01.02
Та зөвлөх /эксперт/ болмоор байна уу?
Та зөвлөх /эксперт/ болмоор байна уу?
2017.12.25
МУ-д бүртгэлтэй ААН /ХХК/ байгуулах үйл явц
МУ-д бүртгэлтэй ААН /ХХК/ байгуулах үйл явц
2017.12.25
Та өөрийн бизнесээ эхлүүлэх гэж байна уу?
Та өөрийн бизнесээ эхлүүлэх гэж байна уу?
2017.12.21
ЖДБ эрхлэгчдэд зориулсан жилийн 12-15%-ийн хүүтэй зээл
ЖДБ эрхлэгчдэд зориулсан жилийн 12-15%-ийн хүүтэй зээл
2017.12.21
Сошиал медиагаар дамжуулан жуулчид татах топ 9 арга
Сошиал медиагаар дамжуулан жуулчид татах топ 9 арга
2017.12.20
Хятад жуулчдын таван шинэ чиг хандлага
Хятад жуулчдын таван шинэ чиг хандлага
2017.12.20
Үйлчилгээний салбарын гол дүр
Үйлчилгээний салбарын гол дүр
2017.12.20
Хүлээлтээс давсан үйлчилгээ
Хүлээлтээс давсан үйлчилгээ
2017.12.20
Бухимдсан харилцагчийн гомдол саналыг хэрхэн барагдуулах вэ?
Бухимдсан харилцагчийн гомдол саналыг хэрхэн барагдуулах вэ?
2017.12.20
Амжилттай хэлцэл хийх 15 тактик
Амжилттай хэлцэл хийх 15 тактик
2017.12.20
Аялал жуулчлалыг амжилттай хөгжүүлсэн зарим туршлагаас
Аялал жуулчлалыг амжилттай хөгжүүлсэн зарим туршлагаас
2017.12.20
Хамтдаа хөгжиж, дэлхийд гарцгаая
SME.mn © 2021.
Developed by ANDROMEDA